Nowoczesne systemy wystawiennicze to must have dla firm, które aktywnie uczestniczą w targach branżowych. Własne stoisko reklamowe pozwala zaoszczędzić sporą sumę w dłuższej perspektywie czasu. Jeśli nie planujesz kampanii w tego typu eventach, zainwestuj w pojedyncze elementy. Ścianki reklamowe, roll-upy czy standy przydadzą się każdemu.
Spis treści:
- Systemy wystawiennicze — bogactwo nośników reklamowych
- Systemy wystawiennicze — jak zorganizować funkcjonalne stoisko reklamowe?
- Systemy wystawiennicze — co wybrać do promocji na co dzień?
- Podsumowanie: Systemy wystawiennicze — praktyczne nośniki reklamowe dla każdej branży
Systemy wystawiennicze — bogactwo nośników reklamowych
Systemy wystawiennicze to jedna z najbardziej urozmaiconych kategorii nośników reklamowych. Zaliczamy do niej m.in.:
- trybunki,
- ścianki reklamowe,
- windery,
- systemy modułowe,
- roll-upy.
Bogata oferta umożliwia dopasowanie odpowiednich modeli do możliwości finansowych firmy oraz indywidualnych potrzeb. Zastanów się, jakie kampanie chcesz prowadzić, określ Twoje potrzeby, a następnie wybierz odpowiednie modele.
Windery możesz zamontować wokół stosika wystawowego, a gdy skończy się event, utoruj nimi wejście do hotelu lub ozdób nimi firmową posesję. Dzięki temu łatwiej będzie znaleźć Twoją siedzibę. Tak udekorowany teren naprawdę robi wrażenie. Trudno go pomylić z inną marką.
Ścianka reklamowa to absolutny hit. Razem z nią możesz pojawić się na czerwonym dywanie. Na jej tle uczestnicy imprezy będą sobie robić fotografie, które potem trafią do gazet i mediów społecznościowych. W ten sposób zyskasz bezpłatną reklamę, a Twój brand znajdzie się w centrum uwagi.
Systemy modułowe to prawdziwa gratka dla przedsiębiorców, którzy regularnie uczestniczą w targach branżowych. Własne stanowisko zgodne z identyfikacją wizualną dodaje prestiżu i pozytywnie wpływa na wizerunek. Spersonalizowana zabudowa zwiększa pewność pracowników, a odwiedzającym daje pewność, że rozmawiają z poważnym graczem na rynku.
Systemy wystawiennicze — jak zorganizować funkcjonalne stoisko reklamowe?
Przygotowanie systemu wystawienniczego wymaga doskonałej organizacji. Stoisko powinno być wyposażone tylko w najpotrzebniejsze elementy. Nadmiar rzeczy sprawi, że przestrzeń wyda się chaotyczna oraz nieuporządkowana na pierwszy rzut oka. To może odstraszyć potencjalnych klientów i partnerów biznesowych.
Przestrzeń, w której firma przyjmuje gości, powinna być przytulna. Warto zaopatrzyć się w niewielki stolik nakryty obrusem oraz wygodne siedziska z logo, by zadbać o komfort uczestników targów. Mile widziany pyszny poczęstunek. Aromatyczna kawa, ciepła herbata, woda mineralna i firmowe słodycze to miły akcent, o którym należy pamiętać. Dzięki nim marka zyskuje ludzkie oblicze, nie jest już tylko zwykłym hasłem. Wszyscy wiedzą, że stoją za nią życzliwi ludzie pełni pasji.
Systemy wystawiennicze — co wybrać do promocji na co dzień?
Prowadzisz salon urody, lokal usługowy lub chcesz stworzyć mini recepcję? Zainwestuj w elegancką trybunkę z logo. Niektóre lady są dodatkowo wyposażone w półkę, która pozwoli Ci utrzymać porządek.
Potykacze reklamowe polecamy właścicielom lokalom gastronomicznych oraz usługowych, którzy chcą zaprezentować w skrócie swoją ofertę przechodniom. Zamiast nich możesz wybrać też stojak. Z kolei roll-upy doskonale sprawdzą się w poczekalniach i na korytarzach.
Podsumowanie: Systemy wystawiennicze — praktyczne nośniki reklamowe dla każdej branży
Systemy wystawiennicze to niezbędny element wizerunkowy firm oraz instytucji. Wielu osobom kojarzą się wyłącznie z targami. Czy słusznie? Nie do końca. Spersonalizowanych nośniki reklamowe ułatwiają bieżące prowadzenie biznesu. Niektóre z nich z powodzeniem można wykorzystać do prowadzenia kampanii wyborczych. A Ty wiesz już, do czego ich użyjesz?